Починаючи чергову оперативну нараду з представниками управлінь, організацій та комунальних служб міста, Світловодський міський голова Валентин Козярчук привітав з днем народження директора міської друкарні Віталія Сафошина, побажавши імениннику здоров’я, наснаги, успіхів та нових звершень у своїй діяльності.

«Нажаль, говорити про те, що ми готові на всі 100 відсотків, ми не можемо. Досить давно в комунальному господарстві не оновлювалася технічна база. Спробуємо винести певні питання, хоча б в частині придбання нової техніки, на розсуд депутатів. Подивимось, чи пройде. А так, можна констатувати, що в межах нинішніх можливостей, комунальні служби до початку зими готові».
Торкнувся міський голова і останніх подій в місті. Зокрема, про зустріч із представниками колективу СП «ТОВ «Світловодскпобут» наприкінці робочого дня в п’ятницю та свій звіт перед громадою за рік роботи на посаді:
«Першочергове завдання – створити умови для забезпечення міста теплом, я виконав. Дуже багато різних думок і коментарів з цього приводу, але світловодці мають зрозуміти, що я законослухняний міський голова і діяв в рамках чинного законодавства. Мені особисто добре було працювати з керівником СП Дмитришиним, але три рішення судових інстанцій, про незаконність (підробку) протоколу, про його призначення – юридичний аспект, який не підлягає сумніву. На сьогодні є новий керівник, який має забезпечити роботу підприємства. Крапка! Все інше – то політика. І тому я не дуже розумію позицію ВО «Свободи», яка намагається моє рішення в інтересах міської громади подати в іншому світлі. Наприклад, виходить, що говорити російською мовою на сесії категорично не можна, а красти у дітей – можна. Я з цим не погоджуся ніколи, про що наголосив під час звіту в суботу в Палаці культури».

Коментуючи суботню зустріч з громадою міста, Валентин Козярчук зазначив: «Ні копійки Козярчук з міського бюджету на взяв, навіть на пальне для чисельних поїздок до Києва, де вирішував виключно питання міської громади. Зрушення ми маємо значні і їх бачить кожен світловодець. Але мені не подобається, що я «загруз» в політиці, яка не додає конструктивну, а тільки уповільнює процес розвитку міста. Тим не менш, я відчув підтримку громади і йтиму далі обраним шляхом. Не зважаючи на закиди на адресу мені та моїй команді, ми будемо йти обраним шляхом до кінця. А сил і енергії, я вас запевняю, мені вистачить».
Окремо зупинився Валентин Козярчук на подіях, пов’язаних із управлінням освіти.
«Керівництво управління освіти все похворіло. І відповісти на питання в частині господарської діяльності нікому – не в курсі справи. От я і призначив виконуючого обов’язки керівника, який буде в курсі. Одужає керівник – я його перший привітаю, але п’ять місяців без начальника – це занадто. А те, що раптом влаштували дискусії, за участі депутатів, ЗМІ, працівників самого УО та інших, на тему, чи маю я право призначати в.о. – мене знову дивує. Заспокойтеся, шановні, я міський голова і це мої повноваження.»

До речі, в ході оперативної наради, Світлана Осика, яку призначено в.о. начальника управління освіти розпорядженням міського голови, доповіла, що вже (за кілька днів роботи!) знайшла порушення в частині використання бюджетних коштів на суму 140 тисяч грн.! Оборудка зазначеної вартості не була проведена відповідно до чинного порядку обігу фінансових документів. Що це – помилка чи чергова махінація? Невже, доки міський голова намагається довести неправомірні дії в частині використання бюджетних коштів за минулі періоди, механізм продовжує працювати? Чи не через це призначення в.о. наштовхнулося на таку протидію?
В якості жарту дня, згадали репортаж по ТБ про моркву. Напевне, його бачило багато мешканців міста. Але ж ми всі ходимо по магазинах, чи не так? Оптова ціна ще на 20% менша. От і порахуйте, на скільки нас хотіли «нагріти», точніше, наших дітей, про яких так переймаються колеги з ТБ. Міський голова так і заявив: «Нагрітися» на дітях не дам!»
Під час обговорення бюджетних питань, Валентин Козярчук попередив керівників управлінь, що має наміри провести повний аудит витрачання енергоносіїв, порівнюючи з витратами попередніх періодів:
«Я хочу бачити, хто ставиться до питання економії бюджетних витрат відповідально, а хто ні. Запевняю вас, що ці дані будуть враховані, коли ви прийдете просити кошти з бюджету на інші потреби».
Управління соціального захисту доповіло, що майже всі сили сьогодні спрямовані на обрахунок субсидій для громадян міста. Зокрема, уточнила керівник управління Ірина Котенко, на сьогодні вже 14,5 тисяч сімей оформили державну допомогу. Очікують, що за субсидією звернуться ще близько 1,5 тисяч.
Керівник центру зайнятості проінформував, що ситуація з працевлаштуванням громадян трохи покращується. Зокрема, за рахунок маслосиркомбінату, який нарощує виробничі потужності. Сьогодні на підприємстві вже працює більше 150 працівників, а згодом їх кількість збільшиться до 600.
Представник фонду з тимчасової непрацездатності та нещасних випадків на виробництві Сергій Якименко доповів, що на фірмі «Плайтех» минулого тижня працівник підприємства зазнав виробничої травми в наслідок падіння з висоти 4-5 метрів. Стан людини, зазначив С.Якименко, нормальний. Стосовно інциденту – ведеться розслідування, скоріше за все буде встановлено порушення правил виконання роботи на висоті.