• Головна
  • Новини
    • Влада
    • Публічна інформація
    • Свята
    • Оголошення
    • Економіка
    • Культура
    • Освіта
    • Охорона здоров’я
    • Спорт
    • Правоохоронці
    • Надзвичайні події
    • Консультації
    • Інформація
    • Події
    • Податкова інспекція
    • Статистика
    • Центр допомоги АТО
    • Вибори
  • Міська рада
    • Міський голова
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
    • Рішення міської ради
    • Громадський бюджет
      • Новини та оголошення
      • Нормативні документи
      • Подані проекти
      • Реєстр проектів
      • Міжнародний досвід
  • Виконком
    • Паспорти бюджетних програм
    • Новини виконкому
    • Склад виконкому
    • Заступники міського голови
    • Структурні підрозділи
    • Громадська рада
    • Рішення виконкому
    • Регуляторна політика
      • Перелік регуляторних актів
    • Державні закупівлі
    • Очищення влади
    • Архівний відділ
    • Аудит
    • Контакти
  • Світловодськ
    • Про місто
    • Історична довідка
    • Символіка
    • Видатні світловодці
    • Для бізнесу
      • До уваги підприємців
      • Інвестиції
      • Оренда
      • Приватизація
    • Комунальні підприємства
    • Соціальна сфера
      • КЗ ЦПМСД
    • Гуманітарна сфера
    • Управління економіки
      • До уваги підприємців
      • Промисловість
      • Інвестиції
      • Оренда
      • Приватизація
      • Цінова політика
      • Програми
22

травень

2019 рік

Календар новин

«    Травень 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

Опитування

Переглянути відео

Актуально











Популярне

Пошук новин






Положення про відділ внутрішнього аудиту та контролю за надходженням, використанням бюджетних коштів та станом збереження комунального майна.

на попередню сторінку
Аудит
21-11-2016
переглядів: 1350

ЗАТВЕРДЖЕНО:

Рішенням міської ради

від 14.01.2016 року № 93

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ внутрішнього аудиту та контролю за надходженням, використанням бюджетних коштів та станом збереження комунального майна.

І. Загальні положення:

1.1. Відділ внутрішнього аудиту та контролю за надходженням, використанням бюджетних коштів та станом збереження комунального майна (далі – Відділ) є структурним підрозділом апарату виконавчого комітету Світловодської міської ради, утворюється рішенням міської ради за поданням міського голови, підпорядкований і підзвітний у своїй діяльності міському голові.

1.2. У своїй діяльності Відділ керується Конституцією України, та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими законодавчими актами, рішеннями міської ради, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.

ІІ. Основні завдання Відділу:

Основними завданнями Відділу є:

2.1) реалізація політики у сфері аудиту та фінансового контролю за надходженням і використанням бюджетних коштів місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетними установами, комунальними підприємствами міста; станом збереження комунального майна, веденням бухгалтерського обліку та складанням фінансової звітності;

2.2) внесення на розгляд пропозицій щодо усунення виявлених недоліків і фінансових порушень, та запобігання їх у подальшому.

ІІІ. Функції та обов’язки Відділу:

Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

3.1) узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до його компетенції, розробляє пропозиції щодо вдосконалення актів, розроблених та затверджених міською радою, виконавчим комітетом та в установленому порядку подає їх міському голові;

3.2) здійснює контроль за:

* використанням і збереженням фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов'язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у бюджетних установах, комунальних підприємствах, органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували у період, який перевіряється) кошти з міського бюджету або використовують (використовували у період, який перевіряється) комунальне майно (далі - підконтрольні установи), за дотриманням законодавства на всіх стадіях бюджетного процесу щодо місцевих бюджетів;

* сплатою місцевих податків і зборів, виконанням умов договорів щодо надання в оренду земельних ділянок, нерухомого комунального майна, дотриманням діючих ставок місцевих податків і зборів;

* дотриманням законодавства про державні закупівлі.

3.3) здійснює контроль за:

* цільовим використанням коштів міського бюджету;

* цільовим використанням і своєчасним поверненням кредитів (позик), отриманих під місцеві гарантії;

* складенням бюджетної звітності, паспортів бюджетних програм та звітів про їх виконання (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі), кошторисів та інших документів, що застосовуються в процесі виконання бюджету;

* станом внутрішнього контролю та внутрішнього аудиту у розпорядників бюджетних коштів;

* усуненням виявлених недоліків і порушень.

3.4) вживає в установленому порядку заходів до усунення виявлених під час здійснення контролю порушень законодавства та притягнення до відповідальності винних осіб, а саме:

* подає пропозиції міському голові щодо усунення виявлених недоліків і порушень та запобігання їм у подальшому;

* проводить аналіз стану дотримання фінансової дисципліни та про його результати повідомляє міського голову, органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування;

* за погодженням з міським головою готує матеріали перевірок для передачі правоохоронним органам у разі встановлення порушень законодавства;

3.5) здійснює розгляд листів, заяв і скарг про факти порушення законодавства з фінансових питань, вживає згідно із законодавством відповідних заходів для їх усунення;

3.6) подає міському голові щомісяця звіти про узагальнені результати контролю за дотриманням бюджетного законодавства;

3.7) отримує та аналізує звітність комунальних підприємств про результати діяльності;

3.8) інформує громадськість про свою діяльність та про стан реалізації місцевої політики у визначеній сфері;

3.9) здійснює розгляд звернень громадян з питань, пов'язаних з діяльністю Відділу;

3.10) складає та подає на затвердження міському голові План роботи Відділу на поточний рік та наступний квартал;

3.11) забезпечує у межах своїх повноважень збереження державної та службової таємниці;

3.12) здійснює інші повноваження, визначені законодавством.

ІV. Права Відділу:

Відділ для виконання покладених на нього завдань має право:

4.1) залучати в установленому порядку вчених і фахівців, працівників державних фондів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій за погодженням з їх керівниками до виконання окремих робіт, а також для проведення контрольних обмірів будівельних, монтажних, ремонтних та інших робіт, контрольних запусків сировини і матеріалів у виробництво, контрольних аналізів сировини, матеріалів і готової продукції, інших перевірок;

4.2) отримувати від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності та їх посадових осіб, фізичних осіб-підприємців, а також громадян та їх об’єднань інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на Відділ завдань;

4.3) користуватися відповідними інформаційними базами даних державних органів, органів місцевого самоврядування, та іншими технічними засобами;

4.4) здійснювати контроль шляхом проведення планових та позапланових перевірок певного комплексу чи окремих питань фінансово-господарської діяльності підприємств, установ та організацій; перевірки державних закупівель;

4.5) перевіряти грошові та бухгалтерські документи, звіти, кошториси та інші документи, що підтверджують надходження і витрачання коштів та матеріальних цінностей, документи щодо проведення процедур закупівель, проводити перевірку фактичної наявності цінностей (коштів, цінних паперів, сировини, матеріалів, готової продукції, устаткування тощо);

4.6) безперешкодного доступу на склади, у сховища, виробничі та інші приміщення, що належать підприємствам, установам та організаціям, що перевіряються;

4.7) вимагати від керівників установ, що перевіряються, проведення інвентаризації основних фондів, товарно-матеріальних цінностей, коштів, розрахунків тощо;

4.8) отримувати від службових і матеріально відповідальних осіб об'єктів, що перевіряються, письмові пояснення з питань, які виникають під час здійснення перевірки;

4.9) отримувати під час проведення перевірки у підприємств, установ та організацій копії фінансово-господарських та бухгалтерських документів, які свідчать про порушення;

4.10) отримувати від інших підприємств та організацій, що мали правові відносини із зазначеними об’єктами, інформацію і копії документів про операції і розрахунки з підприємствами, установами та організаціями;

4.11) Звертатися у встановленому порядку до контролюючих чи правоохоронних органів за додатковою інформацією про юридичних та фізичних осіб, які не сплачують своєчасно і в повному обсязі місцеві податки та збори, про порушення фінансової дисципліни на підприємствах, в установах та організаціях;

4.12) порушувати питання перед відповідними органами питання про визнання недійсними договорів, укладених з порушенням законодавства, про стягнення у судовому порядку у дохід міського бюджету кошти, отримані установами (підприємствами) за незаконними договорами, без установлених законом підстав та з порушенням законодавства;

4.13) порушувати перед міським головою питання про притягнення до відповідальності осіб, винних у допущених порушеннях;

4.14) у разі виявлення збитків, завданих міському бюджету чи об'єкту перевірки, визначати їх розмір в установленому законодавством порядку.

V. Керівництво Відділом:

5.1 Відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади розпорядженням міського голови.

5.2. Керівник Відділу:

5.2.1) очолює Відділ, здійснює керівництво його діяльністю, представляє Відділ у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами, організаціями в місті та за його межами;

5.2.2) організує роботу Відділу відповідно до чинного законодавства і цього Положення;

5.2.3) подає міському голові для затвердження плани роботи Відділу;

5.2.4) готує на розгляд міському голові проекти рішень на засідання міськвиконкому та сесії міської ради з питань, що належать до компетенції Відділу;

5.2.5) щоквартально звітує перед міським головою про виконання планів роботи Відділу та покладених на нього завдань, про усунення порушень і недоліків, виявлених під час проведення перевірок, а також про притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у допущених порушеннях;

5.2.6) несе персональну відповідальність за виконання покладених на Відділ завдань, за законність дій працівників Відділу;

5.2.7) розробляє посадові інструкції спеціалістів Відділу.

VІ. Фінансове та матеріальне забезпечення Відділу:

6.1. Фінансове та матеріальне забезпечення Відділу здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету.

VІІ. Реорганізація і ліквідація Відділу:

7.1. Реорганізація, ліквідація Відділу здійснюється за рішенням сесії Світловодської міської ради згідно з чинним законодавством.

Погоджено:

Міський голова

Начальник відділу аудиту та контролю

за надходженням, використанням

бюджетних коштів та комунального майна

Юридичний відділ

на попередню сторінку | вгору

Всі права захищено © Сайт міста Світловодськ